INTERJÚK

We are Deaf - Deaf Company interjú exkluzív mix-szel

deaf_company_teamRégóta kerülgettük egymást a csapattal, azonban a Best Of Soundhead 2010-es díjkiosztóját követően végérvényesen bebizonyosodott, hogy nincs több halasztás és csúsztatás: a Deaf Company-nek - a dj-pulton túl is - meg kell szólalnia. A lemezzsonglőr,- és producer formációt alaposan kifaggattam, a bemutatkozás és a srácokról alkotott összkép pedig ismét őket igazolta...

 


Alkalom adtán, amikor a kezem ügyébe akad egy flyeretek, vagy valamely internetes weboldalon összefutok a nevetekkel, nevetésbe fulladok a kompániátok elnevezésén. Hol dőlt el, hogy egy „süket DJ-csapat" lesztek?

Streako: 2005 januárjában egy kisebb seregnyi zeneőrült fiatal hetente többször összeült, hogy közösen kezdjen végre valamit a csillapíthatatlan zeneéhségével és tettvágyával. Folyamatosan megvalósíthatatlannak tűnő terveket szövögettünk, és persze mindig bemutattuk egymásnak az aktuális kedvenceket, újdonságokat. A társaság elég vegyes zenei ízlésű volt, olyanok voltunk, mint egy nagy család, és eleinte bizony süket fülekre találtak az egymásnak mutogatott új zenék és lemezek. 2005 nyarától aztán beindultak a havi rendszerességű bulik - több-kevesebb sikerrel. 2006 januárjában, az első Deaf Company születésnap után úgy éreztük, megtaláltuk a számunkra legjobb irányt, és bár anyagi hasznunk egyáltalán nem származott a dologból (hogy is lehetne egy olyan új, kiforratlan produkcióból, amit tapasztalatlan fiatalok irányítanak?), máris a következő bulit tervezgettük, és szabályosan égtünk a vágytól, hogy hozzáláthassunk a következő buli megszervezéséhez. Egyébként nem agyaltunk túl sokat a névválasztáson.


A DJ-formációtok 2005-ben indult el Sopronból, mára pedig a budapesti klubélet állandó szereplői is lettetek. „Vidékiként" mennyi munkát igényel a főváros meghódítása?

Streako: Ugyanannyit, mint bárhol az országban. Legtöbbször „vidéken" a technikai háttér az, ami nem mindig áll teljeskörűen rendelkezésre, de ez nem jelent problémát. Alapvetően nem tennék különbséget a fővárosi és a vidéki helyzet között, és ezt értem a hozzáállásra, a technikai felszereltségre, az adott körülményekre, és az egyéb „feltételekre" is.


A kezdeti felállásotok változott napjainkig?

Streako: Igen, több ízben is. Kezdetben egy fiatal, nagyon tehetséges dj-vel, Corelee-vel ketten alkottuk a csapatot. Talán ő befolyásolta legjobban a kezdeti szárnypróbálgatásaimat, ő tanította meg az első trükköket, amit egy dj-nek tudnia kell. Corelee sajnos nagyon fiatalon, 21 évesen távozott közülünk, Ő volt az emlékezetes 2006-os soproni kaszinós gyilkosság egyik áldozata. Ez a tragédia megváltoztatta az életünket, és a zenébe vetett hitünket is. Még csak rá sem bírtunk nézni a lemezjátszókra sem. Sokáig úgy tűnt, hogy a Deaf Company história ezen a ponton be is fejeződik, úgy, hogy valójában el sem kezdődött. Hosszas vívódás után azonban úgy éreztem, hogy nem hagyhatom veszni, amit megálmodtunk, és megfogadtam, hogy amit közösen elterveztünk, azt véghez is viszem, akárhogy is alakul az életünk a továbbiakban. Az elmúlt hat évben több új ember is érkezett a csapatba, és volt néhány dj, aki távozott is közülünk, de a kontakt és a barátság azóta is megvan. Jelenleg öten alkotjuk a Deaf Company-t.


Akkor mutassuk be röviden a csapat tagjait!

tomchiStreako: Bourne a webes megjelenésért és a partnerekkel való kapcsolattartásért felelős. Emellett saját kiadója, az Oversized Records dédelgetésére is tud időt szakítani.

andy_age szerves alkotóeleme a kompániánknak. Akár rövidebb távú tervekről, akár „random" ötletelésről van szó, elsőként mindig az ő véleményére vagyok kíváncsi, legyen az zenekészítési, vagy akár egy kiadással kapcsolatos felvetés.

Bridgend a legfiatalabb a krúban, de a kora ellenére technikailag nagyon gyorsan fejlődő és rendkívül termékeny előadó. Ha nem veszít a lendületéből, pár éven belül fantasztikus lemezlovag válhat belőle.

TomChi kétlaki életet él, emiatt sajnos nem mindig tud időt szakítani szenvedélyére, de ötletei és kitartása miatt ez fel sem tűnik számunkra, ő a csapat „detroiti álarcos" személyisége.

Én a frontvonalon és a háttérből is egyaránt mozgatom a szálakat. A viccet félretéve én a szervezés és az arculat lényegi részéért vagyok felelős, a többiek tevékenységét igyekszem összegyúrni látható, hallható, és kézzelfogható konkrétumokká, illetve próbálom összefogni a társaságot, ami egyébként nem szokott gondot okozni. A Deaf Company mellett még a Deafness Records Netlabelt és a nemrég létrejött Deafender Recordings címke dolgait felügyelem.


Tehát le van fektetve a csapaton belüli munka- és feladatmegosztás...

Streako: A csapaton belül mindenkinek megvan a feladata, általában mindenki igyekszik minél tevékenyebben részt venni a team ügyes-bajos dolgaiban. Viták, vagy nézeteltérések abszolút nincsenek, talán ezért is működhet a produkció úgy is, hogy jelenleg a szélrózsa minden irányában próbálunk maradandót alkotni.


Partijaitok fő stílusvonala az electro, de nem ritka a minimal, house, techno és néhány breakbeat darab megpörgetése sem. Mindegyikőtök bátran cikázik a műfajok között, vagy határozott koncepció szerint osztjátok le a stílusfelelősöket?

Streako: Manapság az electro csak nagyon ritkán, akkor is csak nyomokban fordul elő a bulikon. Konkrét zenei stílusokról a Deaf Company DJ-k esetében nem beszélhetünk, ugyanis szeretünk változatosan játszani, következésképpen viszonylag könnyen is tudunk alkalmazkodni egymáshoz. Általában megvan, hogy ki melegít, vagy ki zár egy bulin, de ez sosem fix, az elemek szabadon felcserélhetőek.

andy_age: Szeretem az electro-t továbbra is! Ez általában meg is látszik, szükség van rá, hiszen a „divat" elmúltával is jönnek ki igen szép kis muzsikák, nem árt, ha odafigyelünk. Én egyelőre ebben találom meg azt, ami felszabadít. Időnként persze elkalandozom más dolgok felé is, leginkább a break az, ami motivál, de nem áll távol tőlem a noise, vagy akár a dubstep sem... Hiába, én adom az alapot. :)

Bridgend: Mivel én később érkeztem a csapatba, így nekem ez az electro hullám teljesen kimaradt. Nem nagyon szoktam törődni azzal, hogy épp milyen stílusú zenét játszom, a hangulat és a hely általában adja. Gyakran előfordul tech-house, techno, detroit-techno, talán még chicago house is néha, inkább producerekkel tudnám körbeírni, mint stílusokkal. Persze a legfontosabb mindig a minőség.

TomChi: Alapvetően a könnyebben értelmezhető detroit-technóban utazom a Deaf Company bulikon, persze mindig belecsempészek a szettekbe egy kis ezt, egy kis azt... Olykor még a jazzes darabok is előkerülnek. :)

Bourne: Mindig próbálom változatossá tenni szettjeimet, persze ésszerű határokon belül. Inkább a mélyebb hangzásokat érzem magaménak, ezért jobban szeretem, ha én warm-upolhatok a bulikban. Néha jól esik egy kicsit keményebb zenéket is játszani, mert kizökkent a megszokott ritmusból, de általában ilyenkor jövök rá, hogy ez nem teljesen az én világom... Keep it deep. :)


Mennyire fontos nektek, hogy kísérleteztek friss hangzásokkal, vagy előremutató zenékkel?

Streako: Úgy gondolom, minden valamire való dj próbál kísérletezni. Kísérletezés nélkül nincs frissesség, és hiányzik az újdonság varázsa. Ha zenélek, szívesen kalandozom el több irányba is, képtelen lennék egy stílusra épülő szettet játszani. Egy dj akkor jó, ha az általad ismert lemezeket úgy adja elő, hogy az állad leesik; akkor jó, ha szórakoztat, és egyben mégis egyedi atmoszférát varázsol - mindezt stílusoktól függetlenül, hitelesen, elhivatottan. Az underground művészet nem más, mint kreativitáson alapuló értékközvetítés, tehát minden olyan dj-szett, amiben különc muzsikák - vagy az elkövetkezendő trendekre egy kicsit is ráérző előadók munkái - hallhatóak, számomra mindenképpen értéket jelent.

andy_age: Egy időben mindenki őrültnek címkézett, mert rákattantam a chiptunes-ra, majd rá egy évre kb. elkezdődött a popularizáció. Bár soha nem jutott arra a szintre, amire akár a minimal, akár az electro. A kísérletezés egyébként fontos része a tevékenységünknek, még akkor is, ha ez rögtön nem is feltétlenül érezhető.

Bridgend: Nagyon fontos. Talán az egyik legfontosabb, hiszen napról napra rengeteg új zene lát napvilágot, nem lehet leragadni egy-egy hangzásnál, hangulatnál. A régi nagy öregek is így kezdték a legelején... Ha ők nem vágnak bele akkor a kísérletezésbe, akkor ma nem itt tartana az elektronikus zene. Arról nem is beszélve, hogy mekkora élményt tud nyújtani, amikor hosszas keresgélés után (és persze a rengeteg rossz zene között) találsz egyetlen apró, pici, már-már tökéletes zenét, ami nincs agyonjátszva, kevesen ismerik, de annál nagyobbat üt a bulikon.

TomChi: Így van, nagyon fontos. Majdhogynem ez a lételemem. Azonban ez nem jelenti azt, hogy elzárkózom a korban régebbi daraboktól, illetve azok megismertetésétől. A kronológia és a hangzásbeli frissesség tehát gyakran elválik egymástól.

Bourne: Mindenki számára fontos, hogy bizonyos mértékben lépést tartson az aktuális trendekkel. Nálam ez főként a saját zenékben nyilvánul meg. Ha dj-zem, akkor nem igazán törődöm a trendekkel, csak azt játszom, ami nekem is tetszik.


Ha már itt tartunk, ti milyen producerek zenéin szocializálódtatok?

Streako: Annyi fantasztikus előadó és producer van, hogy a felsorolást oldalakon keresztül is folytathatnám, ezért csak néhány nevet említenék meg: Kraftwerk, Autechre, Aphex Twin, Christian Morgenstern, Isoleé, Jeff Mills, Ken Ishii, Leftfield, de ami nálam mindenek felett áll, az a Depeche Mode. :) Néhány kiadót is mondanék, amolyan iránymutatásként: Kompakt, Gigolo, Turbo, Datapunk, Axis, Traum, Tresor, Warp, Border Community...

andy_age: Sosem tudtam megnevezni producereket, mert - zenei múltamból kifolyólag - annyi zenei hatás ért, hogy nem tudnék bárkit is kiemelni. Egyébként is sokan tudják rólam, hogy képtelen vagyok előadókat és címeket megjegyezni, a saját lemezeimet is a borító alapján különböztetem meg... Ergo nem szeretem, ha sötét van. :)

Bridgend: Telefon Tel Aviv, Apparat, Fairmont, Audion, Carl Craig, Stephan Bodzin, Underworld, Ricardo Villalobos, Moby, Kenny Larkin, Kevin Saunderson, Steve Bug, Jeff Mills, Josh Wink.

TomChi: Jeff Mills.

Bourne: Terry Lee Brown Jr.


És most kiket követtek kiemelt figyelemmel?

Streako: Mostanában leginkább talán olyan új nevek dolgait keresem és játszom, amikkel eddig még soha nem találkoztam, tehát minél ismeretlenebb, annál jobb. Persze mindezt a favorit producerek (Wolfgang Voigt, Anthony Rother, Tiga, Agoria, Carl Craig, Dapayk, Jay Haze, Ben Klock stb.) dolgaival vegyítem. Az otthoni zenehallgatás nálam külön kategória, a bakelitek mellett kb. 7-800 CD-m van, amiből már azért lehet szemezgetni, ha valami különlegeset szeretnék hallgatni. :)

andy_age: A válaszom szinte megtalálható az előző kérdésnél, bár mindenképpen van egy-két előadó, akikre azért rákeresgetek időnként, mint pl.: Alex Metric, The Subs, Boys Noize, Felix Cartal, D.I.M., hogy csak a legismertebbeket említsem. Általában inkább tematikus oldalakon keresem az új zenéket, ez segít abban, hogy egyre újabb és újabb producerek kis gyöngyszemeire is rátalálhassak.

Bridgend: Deniz Kurtel, Steffi, Maya Jane Coles, Robag Wruhme, Carl Craig, Filtertypen, Tim Xavier, Camea, Jamie Jones, Seth Troxler, Dana Ruh, Ben Klock, Mathias Kaden, Martin Buttrich, Henrik Schwarz, Guido Schneider, Sami Wentz, Fine Cut Bodies stb.

TomChi: Jeff Mills, Mr. Scruff, Madlib, The Five Corners Quintett stb.

Bourne: Nagy kedvenceim Maetrik és Nhar, és az Oversized Records előadói.


A partiszervezés és lemezzsonglőrködés mellett 2007 óta él a saját netlabeletek is, amit szintén Streako alapított. Milyen elgondolás mellett vágtatok bele a zenei gondozásba?

Streako: Úgy vettük észre, hogy hazánkban azt a netlabel-kultúrát, amit mi akkor nagyon megszerettünk, egyszerűen nem ismerték a zenekedvelők. Másodsorban szerettünk volna egy felületet létrehozni a saját zenéink kiadására is, teljesen nonprofit módon. Az elmúlt 3-3,5 évben olyan sikereket értünk el a Deafness Records-al, amit az induláskor nem is hittünk volna, hogy ilyen rövid idő alatt bekövetkeznek. A letöltési statisztikánk egyre jobb lesz, Cio D'or, Electric Indigo, Beroshima pörgetik a megjelenéseinket, de sok pozitív visszajelzést is kapunk magyar kiválóságoktól is, mint pl. Fine Cut Bodies, vagy Workidz. Azt hiszem, jókor vágtunk bele a dologba, és akár úttörőnek is nevezhetjük a netes címkénket. Sajnos a hazai közönségnek erről a szubkultúráról csak sejtései vannak, és nem egy dj-t tudnék most mondani, akinek el kellett már magyaráznom a CC-s netlabelek működésének hátterét és lényegét.

andy_age: Egyszerűen azt láttuk, hogy ez az egész nagyon gyerekcipőben jár, ezért úgy gondoltuk, hogy érdemes belevágnunk. Természetesen nem volt mellékes az sem, hogy a saját szerzeményeinknek is megjelenési lehetőséget biztosítsunk, de nem is feltétlenül ez volt az eredeti cél, hanem azoknak a hazai producereknek is szerettünk volna segíteni elsősorban, akik megérdemelnék, hogy bemutassuk őket az underground világnak.


Kik tartoznak a Deafness Records istállójához?

bridgendStreako: Az egyre szélesedő alkotógárda tagjai között megtalálható többek között Reecoba (Igor Do'urden), Sikztah, Tamas Markus (Jay Cortez), B-Squit, Firedog, Banyek, Bohumil, Dorian Knox, GabeeN, Bourne, vagy a PaulMeth duó is, de természetesen a sort folytathatnám, egytől-egyig kiváló, neves, vagy lassacskán ismertté váló producerekről van szó. A művészeink egy része a Deafness Records gondozásában debütált, amire szintén nagyon büszke vagyok.

 

 

Milyen kritériumok mellett válogattok a megjelenési lehetőséget élvező producerek között?

Streako: A meghökkentő hangulat, az egyedi megközelítés, és a kreatív látásmód nálam a három fő feltétel. Természetesen az anyagnak jó minőségűnek kell lennie. Mindig törekszem arra, hogy különböző hangulatú darabokat is meghallgassak egy előadótól. Előfordult már többször is, hogy egy művésztől nem a nekünk címzett demók, hanem olyan nóták kerültek kiadásra, amiket meg sem akart mutatni nekünk a főhős. Ha egy küldött anyag megtetszik, azonnal kérek még a munkáiból. A katalógusunkban leginkább az EP-k vannak túlsúlyban. Idén először jelent meg egy szerzői album, és várható még néhány minialbum is év végéig. Ezen kívül minden év szeptemberében egy válogatás is megjelenik nálunk, erre én válogatom ki a matériát. Ezek a válogatásalbumok CD-n is elérhetőek, limitált darabszámban.

andy_age: Én szimplán meghallgatom a készített zenéket, nem érdekel, ki készítette, honnan jött, miért csinálja. Voltak olyanok is, akikbe teljesen véletlenül botlottam bele: kaptam néhány zenét (itt a PaulMeth nevű formációról beszélek), és csak jóval később derült ki, hogy az ő szerzeményeiket hallgatgatom a kocsiban, stb. Azonnal mondtam nekik, hogy ez kell! A lényeg az, hogy tetsszen a muzsika, fogjon meg rögtön az első hallgatáskor. Ha akkor nem jön be, akkor általában később sem fogom megkedvelni.


Csak hazai alkotók kerültek eddig a Deafness kötelékébe?

Streako: Egyáltalán nem, két portugál producer is tagja a Deafness Records alkotótégelyének. Rengeteg érdekes demo érkezik hozzánk minden stílusban, a világ minden tájáról (Franciaországon át Indiától Új-Zélandig), de a megjelenésig csak a két portugál mókus jutott el. Abszolút nem zárkózunk el a külföldi producerektől sem, de a fő célok egyike továbbra is a hazai producer-legények felkutatása. Úgy gondolom, ha a tehetséges emberkék tényleg elhivatottan, egyedien, és magas színvonalon szeretnének alkotni a továbbiakban is, akkor kiváló ugródeszkának bizonyulhat számukra a netlabel.


Milyen újdonsággal készültök a nyárra?

Streako: Kicsit késve ugyan, de a nyár elején, júniusban már elérhető lesz az új címkénk, a Deafender Recordings első kiadványa. Ez egy limitált példányszámú bakelit-megjelenés, négy nótával, négy előadótól. Érdekesség, hogy digitálisan nem jelentetjük meg, csak és kizárólag bakeliten lehet majd hozzájutni. Továbbá szintén júniusban jelenik meg a Deafness Records gondozásában az első szerzői minialbumom, amelyet producertársammal, B-Squittel készítettünk el. A 7 trekket tartalmazó, laza hangulatú csomag a szokásokhoz híven ingyenesen letölthető lesz. Van néhány remixfelkérésem is néhány netes „párszámosra", amik szépen sorban jönnek majd ki. A június hónap nálunk a pihenésé. Nyár végén néhány komolyabb fellépés is sorra kerül, aminek nagyon örülök, ugyanis különleges helyszínekre vagyok hivatalos. Bridgend és andy egy-egy új EP-vel gazdagítják a diszkográfiájukat a közeljövőben, és TomChi is készül valami újdonsággal, de erről még nekem is nagyon sejtelmesen nyilatkozott... :) Bourne leginkább az Oversized Records körüli teendőket intézi majd, és remixel megállás nélkül. Persze a fellépéseink sem maradnak el a nyári hónapok folyamán, szóval, ha tudunk is pihenni, akkor is csak egy keveset, de ezt abszolút nem bánjuk. :)


Bár már eltelt pár hónap a Soundhead Best Of 2010 közönségszavazási díjátadója óta, azért mégis fontos visszatérnünk a csapat életének azon momentumához, hogy az olvasók szavazatai alapján Bourne érdemelte ki a tavalyi év „Legjobb hazai felfedezettje" címet. Akkor halljuk itt is halljuk a köszönőbeszédet!

Bourne: Köszönöm szépen mindenkinek, aki szavazatával támogatott! A díjat a legelőkelőbb helyre raktam a stúdiómban, és ha ránézek, mindig inspirál abban, hogy legalább olyan keményen dolgozzak, mint az elmúlt években.


Tapasztaltad már kézzelfogható előnyét a győzelmednek?

Bourne: Rengeteg visszajelzést kaptam a dj kollégáktól, pozitív és negatív formában is. Sokat tanultam belőle, az biztos. Ezen kívül a fellépések és remixfelkérések terén mutatott előrelépést a Best of 2010.


Te kire szavaztál volna?

Bourne: Nem csak szavaztam volna, hanem szavaztam is. Davko és Cave Sedem voltak azok, akik mellett voksoltam ebben a kategóriában. Mindkét srácot régóta ismerem és szerintem érdemes odafigyelni rájuk.


Korábban a Monoba összpontosult a Deaf-rezidencia, ami mint tudjuk sajnálatosan újra lehúzta a rolót. Sikerült új helyre vinni a rendezvényeiteket?

Streako: Igen, jelenleg a Mappa Klub ad otthont a Deaf Company buliknak, de most lassítottunk a tempón egy kicsit. Egyrészt a múlt év őszétől tapasztalható dömping miatt nem láttuk értelmét, hogy beálljunk az „egymásra szervezők" sorába, másrészt rengeteg olyan egyéb elfoglaltságunk is van, amik miatt nyugodtan kijelenthetjük, hogy egy-egy havi dátum kihagyása még nem jelenti a világ végét. A Deafness Records egyre jobban pörög, ezért igyekszem a szekeret most még jobban tolni. A mostani koncepció jól működik, már ez év végére, és 2012 elejére is megvan, hogy ki, és milyen zenei anyaggal fog megjelenni nálunk. Ezen kívül a zeneírásra is nagyon ráálltunk, továbbá az új címkénk, a Deafender Recordings-nál megjelent bakelit-sorozatunk következő részét is tervezgetjük már. Ennek felettébb örülök, hogy ma, a „háromhuszas empéhárom" korában egy ilyen projektet sikerült tető alá hoznunk itthon. Azt hiszem, nagyon jó érzés lesz, mondjuk 20-30-40 év múlva is levenni ezt a lemezt a polcról, és a kezünkben tartani a művész-énünk és a fiatalkori zenei pályánk egyik legszebb gyümölcsét. Tényleg nagyon büszke vagyok rá.


Munkán kívül melyik rendezvényt várjátok leginkább a nyáron?

Streako: Egyértelműen BS-t. Troxler Seth-jére nagyon kíváncsi leszek, de Villa és Jeff Mills érkezését is várom; illetve még a VOLT szombati napja, ahol a soproni dj-k mellett a M.A.N.D.Y. formáció a kíváncsiságom tárgya.

andy_age: VOLT, illetve BS előfordulhat, de még nem tudom, mi hogy fog alakulni, mivel nagyon úgy tűnik, hogy a nyáron is dolgoznom kell Kaposváron, ugyanis folyamatosan mennek bizonyos takarmányozási vizsgálataim, amiket nem lehet csak úgy otthagyni. Majdnem elfelejtettem a Hegyalja fesztivált is, hiszen ott lesz Scooter... :)

Bridgend: Seth Troxler-t, Luciano-t és Villalobos-t Balaton Soundon valamint az Apparat Band-et a Springfestival-on Grazban.

TomChi: Melt, Németország; Nova Jazz&Blues Festival Wiesen, Ausztria (Erykah Badu, Jestofunk, Jamie Culum stb.)

Bourne: Sziget, Trentemoller. Szerintem ez lesz az évtized bulija! :)


Együtt, vagy külön?

Streako: Még nem konkretizáltuk a dolgot, de vélhetően lesz olyan esemény ezen a nyáron is, amire együtt látogatunk el.


Silent disco?

Streako: Ha disco, akkor legyen inkább „nu", mint „silent".

andy_age: néha kell, csak mindig attól félek, hogy valami gazemberséget követek el a fülessel...

Bridgend: ...ha már süketek vagyunk, úgyis mindegy, nem? :)

TomChi: Annyira nem tartom nagy ötletnek.

Bourne: Soha!

 

Interjú: Hering Andris (Object)

Fotók: Deaf Company

 

Deaf Company Production - We Are Deaf (mixed by Deaf Company DJs)

deaf_company_production_-_we_are_deaf_exclusive_mix_for_soundhead.hu_cover

Deaf Company Production presents
WE ARE DEAF
Exclusive mix for soundhead.hu
Mixed by DEAF COMPANY DJS*

Tracklist:

01. X-102 aka Jeff Mills - Intro [Tresor]
02. Jeff Mills & Montpellier Philharmonic Orchestra - Eclipse [Tresor]
03. Kenny Larkin - Glob (Kenny Larkin remix) [Planet E]
04. Jorge Ciccioli - Jawa (Tim Xavier's winter solstice remix) [Rrygular]
05. Mod.civil - Someboy To Love (Jacob Korn remix) [Rotary Cocktail]
06. Lissat & Voltaxx feat. Manuel De La Mare - Club Around The World (Anil Chawla remix) [Hotfingers]
07. Sezer Uysal - Important News (The Timewriter remix) [Oversized Records]
08. Sikztah - Starscape [Deafness Records]
09. Julio Bashmore - Battle For Middle You [PMR Records]
10. Wolfgang Gartner - Space Junk (Zhu remix) [unsigned]
11. Dada Life - White Noise Red Meat (PeaceTreaty remix) [Kontor Records]
* TomChi / Bridgend / Bourne / Streako / andy_age

A mixért ide kattintsatok!


Streako: „Végül mondanék néhány szót a mellékelt mixről. Ez a viszonylag rövid felvétel csak egy kis szelete a crew zenei világának. Az intro-n kívül mindenki két zenével járult hozzá a mix elkészültéhez, ezzel betekintést nyújtva a most, 2011-ben aktuális kedvenc zenei ösvényeink közé. A mixet öten készítettük - ilyenre, hogy egy válogatást így vegyünk fel, még soha nem volt példa a csapat történetében. Nemes egyszerűséggel Detroitból indulunk, majd a tech-house-on és a house-on keresztül az újsulis elektróhoz jutunk el. A mixelés során senki nem jelezte előre a másiknak, hogy miket szándékozik felpakolni a dekkekre; egymástól függetlenül, mégis egymást folytatva rögzítettük az első Deaf Company „hangörvényt", amely az alábbi linkeken meghallgatható, illetve le is tölthető. Jó fülelgetést!"

 

Deaf Company:
www.deafcompany.com
www.facebook.com/group.php?gid=60366632235

Deafness Records:
www.deafnessrecords.com
www.facebook.com/group.php?gid=238092342115

 

Legfrissebbek a címlapról